Isporuka naručene robe
Rok isporuke:
- Za Hrvatsku: Naručenu robu isporučujemo najkasnije u roku od 5 radnih dana od potvrde i zaprimljene uplate.
- Za inozemstvo: Roba spremna za isporuku šalje se u roku od 5 radnih dana s našeg skladišta prema našem logističkom partneru IN-TIME d.o.o., nakon potvrde narudžbe i zaprimljene uplate. Rok isporuke krajnjem kupcu ovisi o špediterskim i carinskim postupcima u zemlji isporuke (npr. Bosna i Hercegovina, Srbija ili zemlje članice EU).
Za proizvode koji trenutačno nisu raspoloživi za isporuku, kupac će o očekivanom roku isporuke biti obaviješten putem e-maila. Dostupnost proizvoda jasno je naznačena uz svaki artikl na našem web shopu.
Napomena:
Promac d.o.o. ne snosi odgovornost za carinske, špediterske ili druge dodatne troškove koji mogu nastati u zemlji isporuke!
Način isporuke:
Dostavu za Hrvatsku i inozemstvo obavlja IN-TIME d.o.o., Velika cesta 78, 10020 Zagreb.
Ako proizvod nije dostupan, prodavatelj će kupca obavijestiti (pisano ili telefonski) o novom mogućem roku isporuke. Kupac tada može prihvatiti novi rok ili otkazati narudžbu. U slučaju otkazivanja, prodavatelj će kupcu vratiti uplaćeni iznos najkasnije u roku od 30 dana od dana nastupa zakašnjenja.
Kupac je dužan prilikom preuzimanja robe provjeriti eventualna oštećenja. U slučaju vidljivih vanjskih oštećenja, preporučujemo odbijanje pošiljke i odmah reklamiranje dostavljaču.
Roba je osigurana od gubitka tijekom transporta. Ako kupac unutar 30 dana od potvrde narudžbe ne zaprimi robu ili obavijest o isporuci, dužan je kontaktirati prodavatelja kako bi se pokrenuo postupak pronalaska pošiljke ili slanja zamjenske.
Trošak dostave:
Trošak dostave bit će jasno prikazan u narudžbenici, nakon što kupac odabere željene proizvode i unese adresu za isporuku.
Reklamacije:
Kupac ima pravo na reklamaciju proizvoda s nedostatkom u roku od 7 dana od primitka pošiljke.
Prije slanja robe na reklamaciju, potrebno je poslati pisano obrazloženje s opisom razloga reklamacije na e-mail: info@promac.hr. Rok za rješavanje reklamacija je 15 radnih dana od zaprimanja pismene prijave.
Kupac ima pravo na povrat proizvoda u sljedećim slučajevima:
- Isporuka pogrešnog proizvoda
- Isporuka oštećenog proizvoda
- Oštećenje nastalo uslijed lošeg rukovanja tijekom dostave
Ako se utvrdi da je reklamacija opravdana, kontaktirat ćemo Vas putem e-maila i/ili telefona te ponuditi zamjenski proizvod. U slučaju neopravdanog povrata (npr. proizvod Vam se ne sviđa ili je narudžba bila pogrešna), trošak ponovnog slanja snosi kupac.
Napomena: Vraćena roba mora biti neoštećena i u originalnom pakiranju.