+385 1 366 5140 info@promac.hr
Promac logo

Dostava

Isporuka naručene robe

Rok isporuke:

  • Za Hrvatsku: Naručenu robu isporučujemo najkasnije u roku od 5 radnih dana od potvrde i zaprimljene uplate.
  • Za inozemstvo: Roba spremna za isporuku šalje se u roku od 5 radnih dana s našeg skladišta prema našem logističkom partneru IN-TIME d.o.o., nakon potvrde narudžbe i zaprimljene uplate. Rok isporuke krajnjem kupcu ovisi o špediterskim i carinskim postupcima u zemlji isporuke (npr. Bosna i Hercegovina, Srbija ili zemlje članice EU).

Za proizvode koji trenutačno nisu raspoloživi za isporuku, kupac će o očekivanom roku isporuke biti obaviješten putem e-maila. Dostupnost proizvoda jasno je naznačena uz svaki artikl na našem web shopu.

Napomena:
Promac d.o.o. ne snosi odgovornost za carinske, špediterske ili druge dodatne troškove koji mogu nastati u zemlji isporuke!

Način isporuke:

Dostavu za Hrvatsku i inozemstvo obavlja IN-TIME d.o.o., Velika cesta 78, 10020 Zagreb.

Ako proizvod nije dostupan, prodavatelj će kupca obavijestiti (pisano ili telefonski) o novom mogućem roku isporuke. Kupac tada može prihvatiti novi rok ili otkazati narudžbu. U slučaju otkazivanja, prodavatelj će kupcu vratiti uplaćeni iznos najkasnije u roku od 30 dana od dana nastupa zakašnjenja.

Kupac je dužan prilikom preuzimanja robe provjeriti eventualna oštećenja. U slučaju vidljivih vanjskih oštećenja, preporučujemo odbijanje pošiljke i odmah reklamiranje dostavljaču.

Roba je osigurana od gubitka tijekom transporta. Ako kupac unutar 30 dana od potvrde narudžbe ne zaprimi robu ili obavijest o isporuci, dužan je kontaktirati prodavatelja kako bi se pokrenuo postupak pronalaska pošiljke ili slanja zamjenske.

Trošak dostave:

Trošak dostave bit će jasno prikazan u narudžbenici, nakon što kupac odabere željene proizvode i unese adresu za isporuku.

Reklamacije:

Kupac ima pravo na reklamaciju proizvoda s nedostatkom u roku od 7 dana od primitka pošiljke.

Prije slanja robe na reklamaciju, potrebno je poslati pisano obrazloženje s opisom razloga reklamacije na e-mail: info@promac.hr. Rok za rješavanje reklamacija je 15 radnih dana od zaprimanja pismene prijave.

Kupac ima pravo na povrat proizvoda u sljedećim slučajevima:

  • Isporuka pogrešnog proizvoda
  • Isporuka oštećenog proizvoda
  • Oštećenje nastalo uslijed lošeg rukovanja tijekom dostave

Ako se utvrdi da je reklamacija opravdana, kontaktirat ćemo Vas putem e-maila i/ili telefona te ponuditi zamjenski proizvod. U slučaju neopravdanog povrata (npr. proizvod Vam se ne sviđa ili je narudžba bila pogrešna), trošak ponovnog slanja snosi kupac.

Napomena: Vraćena roba mora biti neoštećena i u originalnom pakiranju.

Usporedba proizvoda